افزایش فعالیت های تبلیغی آموزشی آبفای استان اصفهان در فصل تابستان

همزمان با آغاز فصل تابستان و هفته صرفه جويي در مصرف آب تعداد 160 عدد بنر با محتوای مصرف بهینه آب در میادین و چهارراه های پر تردد شهر اصفهان نصب شد.
کد خبر: ۹۷۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹ 03 July 2021

این بنرها به منظور آگاهی بخشی عمومی و بالا بردن سطح دانش شهروندان نسبت به محدودیت منابع آبی و با همکاری خانه فرهنگ آب و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان طراحی و در سطح کلانشهر اصفهان نصب شد.

همچنین دو طرح ویژه مدیریت انرژی در محل ایستگاه متروی میدان امام حسین (ع) و دیوار بیرونی بیمارستان حضرت عیسی بن مریم(ع) واقع در خیابان شهید شمس آبادی نصب شد و در معرض دید عموم قرار گرفت.

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب نزدیک به یکهزار پوستر آموزشی نیز در ایستگاه های مترو و اتوبوس های شرکت واحد شهرهای اصفهان، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر و نجف آباد نصب شد.

علاوه بر این با همکاری ادارات آبفای خودگردان مناطق ۳۷ گانه بنرهایی با مضامین روش های صرفه جویی در مصرف آب در سطح ۹۸ شهر و ۹۴۸ روستای تحت پوشش آبفای استان اصفهان نصب شد.

پخش «نشان آگهی» و صدها ثانیه زیرنویس آموزشی از شبکه تلویزیونی اصفهان و همچنین پخش پیام های صرفه جویی از صدای مرکز اصفهان از دیگر فعالیت های آبفای استان اصفهان در هفته مصرف بهینه آب بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار