معاون شرکت برق خراسان جنوبی:

برق ۴ سازمان پر مصرف قطع شد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از قطع برق ۴ سازمان پر مصرف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 01 July 2021


"بخشایی" گفت: برق این سازمان ها پیرو مصوبه هیات وزیران و در راستای حفظ پایداری شبکه برق قطع شده است.
وی در حاشیه جلسه مدیریت بار استان با اشاره به افزایش دما و لزوم مدیریت مصرف به ویژه در ادارات افزود: براساس ابلاغ وزارت نیرو، سازمان‌های و ادارات دولتی باید مصرف برق خود را در ساعات اداری و غیر اداری به ترتیب ۵۰ و ۹۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند.
به گفته وی در همین راستا تیم های پایش از ابتدای ابلاغ این مصوبه در استان راه اندازی شده و میزان مصرف برق ادارات و سازمان ها را رصد می کنند.
به گفته وی در صورت عدم رعایت، ادارات و سازمان ها اخطار کتبی دریافت می کنند و در مرحله بعد برق سازمان متخلف قطع می شود.
وی همچنین به کاهش شدید تولید نیروگاه های برق آبی به دلیل افت قابل توجه نزولات آسمانی و پیرو مصوبه هیات وزیران و در راستای حفظ پایداری تامین برق مراکز درمانی و منازل مسکونی اشاره و اظهار کرد: هفته گذشته، برق بیش از ۴ اداره و بانک پرمصرف به صورت موقت قطع و پس از دریافت تعهد کتبی، مجدد وصل شد.
وی تصریح کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا در استان، بازرسی‌های سرزده از ادارات و سایر مشترکین پرمصرف تا عبور از شرایط بحران ادامه دارد و با مشترکین متخلف در این خصوص با قطع برق برخورد خواهد شد.
وی تاکید کرد: با روش های ساده از جمله استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم دمای آسایش بر روی ۲۵ درجه و بالاتر، استفاده نکردن از لوازم برقی پر مصرف به صورت هم زمان و در ساعت های اوج مصرف و خاموش کردن یک لامپ اضافی به صورت همگانی می توان تابستان را بدون خاموشی پشت سر گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار