۱۰ مدرسه جدید به ظرفیت آموزشی اشتهارد افزوده می‌شود

فرماندار ساوجبلاغ گفت: در سال تحصیلی آینده ۱۰ مدرسه جدید به مدارس ما در شهرستان افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 11 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی مهرور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت پرورش در کنار آموزش اظهار کرد: یکی از چالش‌های اصلی ما مسئله پرورش است که اهمیت آن کمتر از آموزش نبوده و برای بسترسازی آینده دانش‌آموزان در زندگی شخصی و جامعه، باید توجه ویژه‌ای به این بخش مهم شود.

وی در خصوص سنددار کردن املاک آموزش و پرورش افزود: عدم مستندسازی دارایی‌های آموزش و پرورش همواره یکی از مشکلات این دستگاه بوده و مدیر مجموعه باید پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته باشد.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: توانمندسازی مدارس از اولویت‌های مهم در حل مشکلات جاری این دستگاه است که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌شود به آن رسید.

وی با بیان اینکه باید همواره دلمان برای حل مشکل آموزش و پرورش بتپد، افزود: باهمت و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، در سال تحصیلی آینده ۱۰ مدرسه جدید به مدارس ما در شهرستان افزوده خواهد شد و ما نیز با مساعدت دستگاه‌های شهرستانی جهت راه‌اندازی این مدارس یاری خواهیم کرد.

مهرور از همکاری همه‌جانبه فرمانداری در تحقق اهداف سازمانی وزارت آموزش و پرورش در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در اجرای طرح پروژه مهر و تکریم معلمان شهرستان بخصوص معلمان نمونه و شاخص اقدامات لازم معمول خواهد شد.

وی متذکر شد: با هماهنگی‌هایی که صورت پذیرفته، لوح‌هایی برای تقدیر از زحمات یک‌ساله معلمین عزیز شهرستان آماده و تقدیم خواهد شد و برنامه داریم بعد از تغییر وضعیت کرونایی شهرستان در مراسمی از معلمان شاخص به نحو شایسته تجلیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار