فرماندار پردیس خبر داد؛

لغو محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی در پردیس

فرماندار پردیس از لغو محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: وضعیت کرونایی پردیس از قرمز به نارنجی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 05 May 2021

عبدالعظیم رضایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان پردیس اظهار داشت: هم اکنون شاهد تغییر وضعیت رنگ کرونایی در پردیس هستیم.

رضایی افزود: بر اساس جدیدترین رنگ بندی اعلام شده وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی تبدیل شده و در این زمینه همکاری و مشارکت همه مردم و اصناف همچنین نظارت و بازرسی‌های مناسب دستگاه‌های متولی در تغییر وضعیت شهرستان مؤثر بود و لازم است.

فرماندار پردیس گفت: از همه کسانی که محدودیت‌های شرایط قرمز را رعایت کردند و در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام داشتند قدردانی می‌کنیم و به همکاری بیش از پیش آنان نیازمند هستیم.

وی در ادامه عنوان داشت: بر اساس طرح مدیریت هوشمند در وضعیت نارنجی، شرایط جدید فعالیت واحدهای صنفی از امروز در شهرستان اجرایی خواهد شد.

فرماندار پردیس بیان داشت: تغییر شرایط شهرهای مختلف، به منزله عادی شدن وضعیت نبوده و برآوردهای علمی و تخصصی، بر این واقعیت تاکید دارند که شرایط کنونی، کاملاً شکننده بوده و با کمترین سستی و سهل انگاری در اجرای دستورالعمل‌ها، مجدداً به حالت نامطلوب قبلی بازخواهد گشت و در آن صورت، اعلام مجدد وضعیت قرمز و نارنجی در سطح شهرستان و اجرای کامل محدودیت‌ها و تحمل دشواری‌های ناشی از آن برای عموم مردم اجتناب ناپذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار