طرح آبرسانی روستای سرخده دامغان افتتاح شد

طرح آبرسانی روستای سرخده به منظور تامین آب آشامیدنی این روستا، روز دوشنبه همزمان با میلاد امام زمان (عج) با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دامغان و دیگر مسوولان در روستای سرخده دامغان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ 29 March 2021
 
طرح آبرسانی روستای سرخده دامغان افتتاح شد

 

 

 

مدیر آب و فاضلاب دامغان در حاشیه افتتاح این طرح افزود: روستای سرخده دامغان با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و منابع استانی، از نعمت آب شرب سالم برخوردار شد.

بهروز زارع وامرزانی در ادامه اضافه کرد: اجرای خط انتقال به طول هفت هزار و ۵۰۰ متر، اجرای خط انتقال خروجی مخزن تا حوضچه به طول ۲هزار و ۵۰۰ متر، ساخت یک مخزن بتنی زمینی به حجم ۱۰۰ مترمکعب، حصارکشی تاسیسات آبرسانی، اجرای شبکه توزیع به طول سه هزار متر، ساخت حوضچه‌ها، نصب اتصالات و شیرآلات مربوطه به تعداد ۶ باب، از اقدامات انجام شده در این طرح است.

وی افزود: این طرح آبرسانی زیرمجموعه مجتمع اسپیرو است که تعداد ۴۰۰ نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد. 

مدیر آب و فاضلاب دامغان گفت: با افتتاح این طرح، ضریب بهره‌مندی روستائیان دامغان از آب آشامیدنی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

به گزارش ایرنا، روستای سرخده از توابع دهستان رودبار بخش مرکزی دامغان و در ۶۰ کیلومتری شمال دامغان در محور دامغان- کیاسر قرار دارد. 

در سرشماری سال ۹۵ مشخص شد شهرستان دامغان ۹۴ هزار و ۱۹۰ نفر جمعیت دارد که ۷۲ هزار و ۹۲۵ نفر جمعیت شهری و ۲۱ هزار و ۲۶۵ نفر جمعیت روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار