پیمانکار طرح بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) مشخص شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تعیین پیمانکار جدید برای پروژه ی بیمارستان ولیعصر(عج) اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 23 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود : امید می رود تا ۱۵ ماه آینده این پروژه وارد چرخه سیستم درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک شود.
وی گفت : مناقصه عمومی پیمانکار بیمارستان حضرت ولی عصر با حضور اعضاء کمیسیون مناقصه، نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده سازمان برنامه و بودجه استانداری مرکزی، نماینده وزارت بهداشت، گروه مشاوران پروژه ولیعصر(عج)، معاون توسعه، مدیران حراست، مالی، بودجه، بازرسی، حقوقی و دفتر فنی و نماینده ریاست دانشگاه انجام گرفت و در نهایت پیمانکار جدید انتخاب شد .
او افزود : با همفکری و هم اندیشی تمامی اعضا ، پیمانکاری با سابقه و متعهد در حوزه بیمارستان سازی که سابقه ساخت و تکمیل چند بیمارستان را در کارنامه کاری خود داشته ، انتخاب شد.
وی تاکید کرد : پروژه حضرت ولی عصر (عج) یک پروژه مهم و تاثیر گذار در حوزه سلامت استان مرکزی بوده و با تقسیم بندی پروژه به چند فاز ظرف چندین ماه آینده، فاز اول پروژه وارد مدار می‌شود و امیدواریم که در طی ۱۵ ماه کل پروژه وارد چرخه سیستم درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک شود.
دکتر جمالیان گفت : یکی از دل مشغولی ها و نگرانی های دانشگاه همواره به ثمر نشستن این پروژه و انجام تعهدی است که نسبت به مردم استان مرکزی داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآورشد: استان مرکزی که یکی از استان‌های صنعتی مهم کشور است، از نظر سرانه تخت‌های بیمارستانی یکی از محروم‌ترین استان هاست و این بیمارستان قرار است حدود ٥٠٠ تخت به تخت های این استان اضافه کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود : امید می رود تا قبل از شروع تعطیلات نوروز کارگاه تحویل پیمانکار داده شود و شاهد پیشرفت چشمگیر و بهره برداری این پروژه برای ارتقا و بهبود حوزه سلامت استان باشیم.
دکتر جمالیان گفت : اجرای هر طرح عمرانی در درجه اول به مدیریتی کارآمد و تامین بودجه لازم برای ساخت و ساز نیازمند است و خلاء هر کدام از این دو پارامتر می‌تواند سرعت در اجرای آن را به تاخیر انداخته و موجب حیف و میل شدن سرمایه‌های ملی شود.
او اظهارداشت : امید می رود شرکت اصالت به تعهدات خود طبق برنامه عمل کرده و هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه که خواسته ی تمام مردم استان است و نه تنها به مردم اراک و استان بلکه به استان های همجوار هم خدمات رسانی می کند باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار