استانداری تهران:

طرح‌های نیمه‌تمام تا پایان دولت تکمیل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: طرح‌های نیمه تمام استان تهران با اولویت‌بندی پیشرفت فیزیکی، تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 15 February 2021

 

عبدالرضا چراغعلی روز دوشنبه در جریان افتتاح ۵ طرح عمرانی شهری قرچک گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان تهران به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با فازبندی پروژه‌های موجود، بخش قابل توجهی از این طرح‌ها تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: یکی از این طرح‌ها، کمربندی جنوبی قرچک است که به عنوان یکی از طرح‌های اثربخش در خدمت رسانی به مردم، تکمیل و زیر بار ترافیک رفت.
وی با اشاره به این که سیاست‌گذاری‌های مؤثر مدیریت شهری توسعه شهرها را سرعت می‌بخشد افزود: در اجرای طرح‌های عمرانی و شهری، باید به شاخص‌های علمی و فنی استاندارد و آینده‌نگری توجه داشت، مجموعه مدیریت شهری با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های مؤثر توسعه شهرها را سرعت می‌بخشد.
چراغعلی افزود: مجموعه مدیریت شهری باید به منظور دستیابی به افق چشم‌انداز و با توجه به جمعیت فزاینده و مهاجرپذیری استان توان فکری و انسانی خود را برای ایجاد شهری برنامه‌پذیر، خلاق و پایدار به کار بندد.
وی تأکید کرد: به دنبال گسترش شهرنشینی و تغییر کالبدی، ساختار اجتماعی، سیستم اقتصادی و ... در شهرها، توجه به راهبردهای سودمند برای بهینه‌سازی زندگی شهروندان ضروری است و به منظور تحقق این مهم ، طرح‌های جامع شهری به کمک شهرداری‌ها آمده تا روند توسعه را بهتر هدایت کنند.
در این مراسم ۵ طرح‌ شهری شامل ،شامل کمربندی جنوبی(فاز نهایی)، سرای محله خبرنگار ، سرای محله شهدای مدافع حرم ، پارک اقوام و پارک ترافیک است که با اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار