در جهت بهبود وضعیت صنایع استان

نشست مشترک اعضای اتاق بازرگانی اراک با استاندار مرکزی

تابناک: اعضای هیئت نمایندگان این اتاق طی نشستی با استاندار مرکزی دیدار و گفتگو کردند
کد خبر: ۹۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 13 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی مهندس زمانی قمی استاندار مرکزی  ضمن تشکر از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اراک گفت: آمادگی داریم تا با ارائه راهکارها و پیشنهادات اعضای اتاق که همگی از صنعتگران برجسته استان  می باشند، در جهت بهبود وضعیت صنایع استان گام برداریم.

استاندار مرکزی گفت: با توجه به ورود هیئت های مختلف خارجی به کشور، این اتاق بازرگانی اراک است که باید شرایط را به گونه ای فراهم نماید تا این هیئت ها بتوانند ضمن آشنائی با پتانسیل ها و توانمندی های واحدهای صنعتی استان، زمینه را برای ارتباط دوجانبه و در نهایت قراردادهای خرید، فروش و یا سرمایه گذاری هموار نماید.

وی یادآور شد: استانداری مرکزی آمادگی دارد تا به طور مستمر با برنامه ریزی جلسات با کیفیت توسط اتاق، شرایط را برای مواجهه با شرایط پساتحریم آماده نماید.

نشست مشترک اعضای اتاق بازرگانی اراک با استاندار مرکزی

مهندس محمدرضا جعفری رئیس اتاق بازرگانی اراک در ادامه این جلسه از برنامه های تجارت خارجی و بین الملل اتاق در سال 94 و فضای کنونی کشور در شرایط پساتحریم سخن گفت و ادامه داد: اتاق بازرگانی بعنوان بزرگترین  بخش خصوصی و قانونی کشور آمادگی دارد تا با اعزام هیئت به کشورهای هدف و پذیرش سفرا و همچنین هیئت های خارجی از کشورهای مختلف فضای اقتصادی استان را متحول نماید.

رئیس اتاق بازرگانی اراک افزود: می بایست در وضعیت صنایع استان سرزندگی ایجاد شود تا بتوانیم با ورود هیئت های خارجی و آشنایی آنها با پتانسیل های واحدهای تولیدی صنعتی ارتباط دوجانبه برقرار نمائیم.

وی اشاره کرد: اتاق بازرگانی اراک با تقویت کادر کارشناسی و مشاوره ای در بدنه اموربین الملل این آمادگی را دارد تا به جد در کنار بخش حاکمیتی استان برنامه ریزی خوبی در جهت شکوفائی صنایع استان داشته باشد.

اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اراک ضمن معرفی و زمینه فعالیت خود نقطه نظرات و مواردی درخصوص بهبود محیط کسب و کار و وضعیت کنونی واحدهای تولیدی صنعتی اعلام نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار