۲۶۲ طرح صنعت برق در استان آماده افتتاح در دهه فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر، ۲۶۲ طرح صنعت برق در استان اصفهان آماده بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 30 January 2021

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: برای اجرای این تعداد طرح کوچک و بزر در حوزه برق‌ رسانی، ایجاد روشنایی معابر و بازسازی شبکه‌های برق شهری و روستایی بیش از ۱۰۷ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان هزینه شده است.
حمیدرضا پیرپیران افزود: این طرح‌ها با هدف ایجاد ظرفیت‌سازی برای برقراری انشعابات جدید در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان، تبدیل شبکه‌های هوایی به زمینی، کاهش خاموشی‌ها و کاهش تلفات برق عملیاتی می‌شود.
وی گفت: با بهره برداری از این طرح‌های برق رسانی زمینه ظرفیت‌سازی برای رسیدگی به درخواست‌های جدید مردم، افزایش ضریب پایداری شبکه‌های برق با بهره‌برداری از ۲۲۰ دستگاه پست زمینی و هوایی و ۲۷ کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف زمینی و ۱۲۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف هوایی در شهرستان اصفهان فراهم شده است.
وی به زیبا‌سازی مبلمان شهری در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای اشاره کرد و گفت: حدود دو هزار و ۵۲۱ دستگاه چراغ LED و ۵۶ اصله پایه فلزی جدید برای زیبایی شهر اصفهان نصب شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در خصوص هوشمندسازی نقاط قطع و وصل و قرائت هوشمندانه گفت: حدود ۲۱ هزار کنتور هوشمند متغیر‌های شبکه را رصد می‌کنند و همچنین در حال حاضر ۶۰۰ نقطه شبکه برق به تجهیزات اتوماسیون متصل هستند.
حمیدرضا پیرپیران افزود: حذف قبوض کاغذی به عنوان طرح کلان ملی علاوه بر صرفه جویی میلیاردی و حذف ارز بری در تکمیل زیرساخت‌های مدیریت کشور، ارایه خدمات الکترونیک شرکت برق را از ۹۵ درصد به حدود ۱۰۰ درصد افزایش داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار