آغاز فعالیت های آموزشی مدارس در سه گروه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مدارس در سه گروه مجاز می توانند فعالیت های آموزشی خود را آغاز کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 24 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: گروه اول مدارس روستایی هستند که امکان دسترسی به اینترنت و شبکه شاد را نداشته، به این مدارس مجوز داده شده که در راستای هماهنگی که بین فرمانداران و رییس شبکه بهداشت و رییس آموزش و پرورش شهرستان انجام می شود و با هماهنگی کامل این مدارس و با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت تعداد دانش آموزان خدمات آموزشی را ارائه دهند.
وی اظهار داشت: در شهرهایی که در وضعیت آبی قرار دارند، مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز می توانند به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.
وی تاکید کرد: در پایه های اول و دوم ابتدایی حضور دانش‌آموزان به صورت اختیاری بوده و محدودیت کلاس ها باید زیر ۱۰ نفر باشد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: برای گروه های فنی حرفه ای نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداکثر ۱۰ دانش آموز امکان فعالیت میسر است.
وی گفت: چک لیست هایی مربوط به خود ارزیابی و مواردی که از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده، به همکاران آموزش و پرورش اعلام شده و دوستان باید در مدارس این موارد را رعایت کنند.
دکتر علیمحمدی گفت: در هفته اول که از امروز آغازشده است خود ارزیابی صورت می‌گیرد و مدارس باید با توجه به فرایندها و پایش هایی که در چک لیست ها عنوان و تعریف شده، موارد نقض را برطرف نموده تا منعی برای ارائه خدمات آموزشی نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار