امدادرسانی به بیش از 7 هزار حادثه غیررانندگی در خمینی‌شهر

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی خمینی‌شهر در هشت ماه گذشته ۱۰ هزار و ۴۱۴ ماموریت انجام دادند و به مصدومان هفت هزار و ۴۶۲ حادثه غیررانندگی و دو هزار و ۹۵۲ حادثه رانندگی امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 07 January 2021

غفور راستین با اشاره به تعداد مأموریت‌های تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان خمینی‌شهر، اظهار کرد: از ابتدای بهار تا پایان دومین ماه از پاییز امسال تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان خمینی‌شهر ۱۰ هزار و ۴۱۴ مأموریت انجام دادند و به مصدومان هفت هزار و ۴۶۲ حادثه غیر رانندگی و دو هزار و ۹۵۲ حادثه رانندگی امدادرسانی کردند.

وی در خصوص مأموریت‌های انجام شده توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ خمینی‌شهر، تصریح کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ خمینی‌شهر در دو هزار و ۲۱۷ مأموریت تصادفی، مصدومان را پس از انجام خدمات فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و ۲۰۱ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال ۷۱۱ بیمار قلبی، ۶۲۵ تنفسی، ۲۰۶ مصدوم ناشی از سقوط، ۱۵۴ مسموم و پنج غریق از خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان خمینی‌شهر بهره‌مند شدند.

وی درباره تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خمینی‌شهر، افزود: شهرستان خمینی‌شهر با جمعیتی بالغ بر ۳۸۰ هزار نفر از هشت پایگاه فوریت‌های پزشکی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار