محدودیت فعالیت اصناف در این 10 شهرستان فارس

فعالیت اصناف در ۱۰ شهرستان فارس محدود شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 07 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر‌های کشور برای فعالیت واحد‌های صنفی محدودیت‌هایی اعمال شده است.

عبدالرضا قاسم پور افزود: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش همه گیری این بیماری، فعالیت‌های واحد‌های صنفی در شهرستان‌های مرودشت، کازرون، جهرم، آباده، فسا، داراب، فیروزآباد، ممسنی، رستم و استهبان با محدودیت همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این شهرستان‌ها علاوه بر اصناف و مشاغل ۳ و ۴ گروه ۲ هم از امروز تا پایان هفته تعطیل هستند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: از ۲۰ آبان به مدت یک ماه تا ۲۰ آذر از ساعت ۱۸ بجز مشاغل ضروری سایر مشاغل در شیراز تعطیل می‌شوند.

وی ادامه داد: مراکز ضروری شامل رده‌های شغلی شماره یک هستند که شامل مراکز درمانی، داروخانه ها، امداد و نجات، آتش نشانی، آمبولانس‌ها و سرویس‌های ارایه دهنده خدمات عمومی به مردم مانند آب و برق و تلفن و مراکز ارایه دهنده مواد غذایی مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند فعالیت داشته باشند و بقیه مشاغل از ساعت ۱۸ تا روز بعد تعطیل خواهند بود.

قاسم پور ادامه داد: دورکاری کارمندان دولت به میزان یک سوم و تعطیلی مترو و اتوبوس‌های شهری در شیراز تا پایان هفته ادامه دارد.

محدودیت فعالیت اصناف در فارس از ۲۰ آبان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار