اصلاح طلبان تصمیماتشان برآمده از نظرات مردم است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نیز با بیان اینکه اصلاح طلبان در چهارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی فعالیت کرده و برانداز نیستند، افزود: مشترکات اصلاح طلبان و اصولگرایان، قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی بوده و اصلاح طلبان تصمیماتشان، برآمده از نظرات مردم است.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 02 November 2020

به گزارش تابناک فارس: احمدرضا دستغیب با بیان اینکه شفافیت یکی از شعارهای اصلی شورای دوره پنجم بود، افزود: سه سال قبل، پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با شعارهای اصلاح طلبانه شروع به کار کرد و اقبال عمومی مردم به این شعارها، شفافیت، مردم محوری و پاکدستی موجب شد که لیست اصلاح طلبان، با آرای باورنکردنی برای این دوره شورا رأی آورد.

وی ادامه داد: شورا باید با بازنگری مجدد این شعارها، مسیر خود را اصلاح کرده و از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری کند و مشخص شود چه اندازه به اهداف خود دست یافته است.

دستغیب تصریح کرد: باید در اجرای هر پروژه شهرسازی، پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی آن با تکیه بر شعار مردم‌محوری شورا تهیه شود.

وی گفت: امید است در فرصت باقیمانده از عمر شورای پنجم، نسبت به تملک ساختمان شهر روستای سابق، واقع در میدان امام حسین (ع) و تبدیل آن به مجموعه فرهنگی طبق مصوب کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا و تملک باغ میراثی مینو واقع در خیابان خیام در قالب عنوان بازآفرینی محور زند اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار