اطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام در خصوص برگزاری نماز جمعه در استان

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام در خصوص برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر استان اطلاعیه ای را صادر نمود .
کد خبر: ۹۰۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 01 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  متن این اطلاعیه به شرح ذیل است  :

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُون
(جمعه-۹)

به اطلاع مردم شریف و مومن استان میرساند با توجه به توافق صورت گرفته بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و وزارت بهداشت مبنی بر از سرگیری اقامه نمازهای جمعه در سراسر کشور و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی، لذا نماز عبادی سیاسی جمعه از این هفته مورخ ۹۹/۰۷/۱۱ در تمام پایگاهها و شهرستانهای استان ایلام برگزار میگردد.

لازم به ذکر است شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بارها از سوی وزارت بهداشت بعنوان نهاد برتر در همکاری با آن وزراتخانه و ستاد کرونا معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته و اولین نهاد در تعطیل کردن فعالیتها و اجتماعات خود و آخرین آنها در باز گشایی و از سرگیری فعالیتها بوده است.

لذا از تمام نمازگزاران عزیز جمعه خواهشمندیم جهت حفظ سلامت خود و دیگران ضمن استفاده از ماسک ، مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و نیز خواهشمندیم که افراد دارای بیماریهای زمینه ای از حضور در مکانهای اقامه نماز جمعه اکیدا خودداری فرمایند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار