برنامه های بنیاد فارس در سالروز ورود آزادگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، به تشریح برنامه های بنیاد استان به این مناسبت پرداخت.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 13 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایثار:رجبعلی راهی گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان امسال با محوریت فضای مجازی اجرا می شود.
وی بیان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای آزاده، مصاحبه تلویزیونی با آزادگان فارس در برنامه های مختلف صدا و سیما، تهیه کلیپ ویژه روز آزادگان و هماهنگی با شهرداری شهرهای مختلف استان به منظور پخش نماهنگ ها از تلوزیون های شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و رژه خیابانی خودروها در ۲۶ مرداد از جمله برنامه های بنیاد فارس به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین از توزیع نمادین سه هزار بسته ماسک در شیراز به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه خبرداد و افزود: انجام تماس تلفنی با آزادگان استان و پیگیری مسائل و مشکلات آن ها، توزیع بسته های کمک های مومنانه به گروهی از افراد نیازمند نیز بخش دیگری از برنامه های بنیاد فارس به مناسبت این ایام است.
راهی اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با استانداری و دستگاه های اجرایی استان، مقررشد این دستگاهها در زمینه تجلیل از آزادگان مشغول به خدمت و بازنشسته خود اقدام نمایند.
به این مناسبت همچنین اقدام نمایند.
وی ادامه داد: تبلیغات محیطی، پشت نویسی اتومبیل ها و شرکت جمعی از آزادگان در جلسه ویدئو کنفراس همایش ملی الماس های درخشان نیز از دیگر برنامه های بنیاد فارس به این مناسبت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار