اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن آباد بسته می‌شود و از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 02 July 2020

به گزارش تابناک مازندران، رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا روز جمعه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

 سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران با بیان اینکه محدودیت ‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود،گفت: این محدودیت‌ها در جاده‌های هراز و کندوان اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن آباد بسته می‌شود و از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۱ تیر تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۳ تیر در جاده هراز ممنوع است.

قدمی گفت: تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به شمال ممنوع و این جاده از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۲ همان روز از آب اسک به تهران یک طرفه می‌شود.

وی گفت: رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های شمالی را دارند توصیه کرد به قوانین رانندگی توجه داشته باشند و با سرعت مطمئنه برانند تا سفری خوش برای همه رقم بخورد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار