کیف قاپ حرفه‌ای به دام پلیس افتاد

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: به دنبال وقوع چند فقره کیف قاپی در شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و کلانتری‌های این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۴۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 01 May 2020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره کیف قاپی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی در یک عملیات مشترک، سارق در یکی از خیابان‌های شهرستان ملایر توسط مأموران انتظامی شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده مقادیر قابل توجهی اوراق شناسایی، گوشی هوشمند، سیم کارت و لوازم شخصی مربوط به شهروندان کشف شد و اقدامات قانونی برای تحویل این اقلام به مالباختگان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سلگی تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی به ۱۰ فقره کیف قاپی از شهروندان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: رعایت نکات پیشگیرانه پلیسی شامل عدم تردد در مکان‌های خلوت، نگاه داشتن کیف به سمت محیط بسته حین حرکت، قرار ندادن اشیا قیمتی و با ارزش در کیف همراه و هوشیاری نسبت به موارد مشکوک و اعلام سریع آن به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ از جمله درخواست‌های پلیس از شهروندان برای جلوگیری از فرصت‌های ارتکاب جرم از سوی مجرمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار