42 طرح عام‌المنفعه در بخش مرکزی تالش به بهره‌برداری رسید

کد خبر: ۸۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 27 August 2015


فرماندار تالش از افتتاح 480 میلیارد ریال طرح‌ عام‌المنفعه این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: در بخش مرکزی تالش 42 طرح با 417 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.
خبرگزاری فارس: 42 طرح عام‌المنفعه در بخش مرکزی تالش به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، علی فتح‌اللهی صبح امروز در جمع مدیران این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: از دو سال پیش که دولت روحانی کرسی خدمت‌گزاری به مردم را از دولت قبلی تحویل گرفت، اقدام‌های خوبی در حال انجام است.

وی شرایط کشور در بُعد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی را خوب توصیف کرد و افزود: برای مقابله با تحریم اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی باید زمینه را برای رونق اقتصادی فراهم کنیم، همچنین با وجود سختی‌هایی که در این زمینه وجود داشت، دولت توانست اقدام‌های مثبتی را انجام دهد.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه قرار بود بخشی از هدفمندی یارانه‌ها در اختیار توسعه و زیرساخت‌ها قرار گیرد، گفت: این اتفاق نیفتاد و موجب افزایش سرانه تمام‌شده هزینه خدمات عمرانی و زیرساختی شد.

وی پیوند بین دولت و ملت به برکت انقلاب اسلامی را ناگسستنی خواند و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی را به معنای قبول کار و تلاش سنگین و خدمت به مردم دانستند.

فتح‌اللهی به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در هفته دولت بیش از 160 طرح عام‌المنفعه با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش مرکزی تالش 42 طرح با اعتباری بالغ بر 417 میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی، برق و مسکن مددجویی به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه امیدواریم مزایای طرح‌ها به نفع مردم باشد، متذکر شد: باید خدمات و نقاط قوت در تمام ابعاد به اطلاع مردم برسد تا مردم به خدمات نظام آگاه شوند.

وی با تأکید بر اینکه دولت‌مردان باید برای آبادانی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکنند، خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت بیان خدمات نظام برای مردم جامعه را ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار