اعمال‌محدودیت‌های‌خاص‌درمیادین‌منتهی‌به‌حرم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی با بیان اینکه طرح زوج و فرد در ایام میلاد امام رضا(ع) به دلیل حجم زائران و مجاوران جواب نمی‌دهد، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در میادین منتهی به حرم مطهر رضوی امروز و فردا اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 25 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حمیدرضا گرایلی در گفت‌وگو با فارس ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) از محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر رضوی در شب و روز میلاد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ایام دهه کرامت و میلاد هشتمین امام همام شیعیان، مسافران و زائران بسیاری از راه‌های دور و نزدیک به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.

وی افزود: عصر امروز مراسم گلباران حرم مطهر امام رضا(ع) از عرصه میدان شهدا آغاز و همچنین مراسم‌های متعدد دیگری امروز و فردا در هسته مرکزی شهر و حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از موارد دیگر کاروان‌های پیاده‌ای بوده که از سراسر کشور و شهرستان‌های خراسان رضوی به منظور عرض تبریک و زیارت به حرم مشرف می‌شوند، از سویی روز میلاد حضرت تعطیل نبوده و مجموع این عوامل سبب ایجاد ترافیک سنگینی در شهر و به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی می‌شود.

گرایلی یادآور شد: از عصر امروز تا فردا شب ترافیک سنگینی را برای مشهد و به ویژه هسته مرکزی و اطراف حرم مطهر رضوی پیش‌بینی می‌کنیم که با توجه به تدابیر اتخاذ شده طرح زوج و فرد برای امروز و فردا جواب نمی‌دهد و طرح‌های ترافیکی دیگری را در قالب اعمال محدودیت در نظر داریم.

وی با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از حداکثر نیروهای ستادی و خودرویی خود برای تسهیل گره‌های ترافیکی و برقراری امنیت استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: از عصر امروز تا فردا شب علاوه بر اجرای طرح زوج و فرد، به احتمال 90 درصد محدودیت‌های خاص ترافیکی در خیابان‌ها و میدان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی عنوان کرد: میدان بسیج، میدان شهید گمنام، میدان شهدا و خیابان نواب صفوی مشمول این محدودیت ترافیکی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار