قاتل خاموش جان یک نفر را در داراب گرفت

گاز گرفتگی در شهرستان آباده یک نفر را به کام مرگ کشاند و ۴ نفر از اعضای یک خانواده در داراب را نیز مسموم کرد.
کد خبر: ۸۱۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 25 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ایمان اسعدی در مورد این حادثه گفت: با گزارش این حادثه به مرکزپیام اورژانس آباده بلافاصله آمبولانس پایگاه صغاد_بهمن به محل اعزام شد.

او اظهار داشت: این حادثه در یک اتاق کوچک فاقد تهویه در یک واحد گاوداری در شهر صغاد اتفاق افتاده، و متاسفانه از اجاق خوراک پزی برای گرمایش استفاده شده بود که منجر به فوت یک نفر قبل از رسیدن اورژانس شد.

محمدی سرپرست اورژانس ۱۱۵ شهرستان داراب هم گفت: به سبب عدم رعایت اصول ایمنی، ۴ نفر از اعضای یک خانواده به علت نشت گاز از لوله آبگرمکن بخش فسارود روستای اسماعیل اباد شهرستان داراب دچار گازگرفتگی و مسمومیت با گاز co (مونواکسید کربن) شدند.

او تصریح کرد: با اعزام تیم اورژانس ۱۱۵ و پس از انجام اقدام‌های درمانی، این مسموم شدگان به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان داراب انتقال داده شدند.

محمدی ابراز داشت: اولین اقدام اورژانسی در مواجهه با افراد دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن، حفظ کامل خونسردی خود است.

وی گفت: از اقداماتی که در مواجه با افراد مسموم شده باید انجام داد می‌توان به باز کردن در و پنجره، خارج کردن سریع فرد دچار مسمومیت به هوای آزاد، باز کردن یقه پیراهن و در آوردن لباس‌های تنگ برای تنفس بهتر بیمار، عدم استفاده از مواد غذایی و خوراکی و تماس با اورژانس ۱۱۵، ارائه آدرس دقیق و تعداد بیماران و نیز انجام توصیه‌های کارشناسان قبل از رسیدن کارکنان اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار