مالیات از مهم‌ترین منابع درآمد دولت‌ها برای توسعه کشور است

مدیرکل امور مالیاتی البرز، مالیات را یکی از مهم‌ترین منابع درآمد دولت‌ها برای تأمین اعتبارات عمرانی و توسعه شهرها و روستاها عنوان کرد.
کد خبر: ۸۰۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 25 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل امور مالیاتی البرز اظهار داشت: در هفت ماه نخست سال جاری، بیش از 14 هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی در استان البرز وصول شده است که این تحقق درآمد، ناشی از کوشش و درایت کارکنان، مشارکت بسیار خوب مودیان، شناسایی منابع جدید و وصول معوقات مالیاتی سنوات گذشته است.
سید مجتبی تقوی افزود: درآمدهای مالیاتی استان در هفت ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته 41 درصد رشد داشته و در حال حاضر بیش از 90 درصد درآمدهای استان از محل درآمدهای مالیاتی تأمین می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی البرز خاطرنشان کرد: همچنین از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده در هفت ماهه نخست سال جاری، بیش از دو هزار و 600 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.
وی از برنامه‌ریزی و پیگیری جدی این اداره کل جهت مقابله با فرار مالیاتی در استان خبر داد و گفت: تشکیل کارگروه ویژه بررسی تراکنش‌های بانکی مشکوک و همچنین تشکیل کارگروه ویژه مبارزه با فرار مالیاتی با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط از اقدامات اثرگذار این اداره کل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار