15 مورد از جگرکی های سیار سطح شهر قزوین جمع آوری شدند

در پی نظارتهای مستمر دامپزشکی با دستگاههای اجرایی ذیربط، تعداد 15 مورد جگرکی سیار مشغول به کار در سطح شهر که مبادرت به عرضه غیر بهداشتی جگر و سایر احشاء دام بصورت طبخ شده به شهروندان می نمودند جمع آوری شدند.
کد خبر: ۸۰۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 09 December 2019

15 مورد از جگرکی های سیار سطح شهر قزوین جمع آوری شدند

به گزارش تابناک قزوین،دکتر جلوخانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین افزود : در راستای طرح جمع آوری جگرکی های سیارشبانه درسطح شهرقزوین و بازدیدهای مشترک دامپزشکی قزوین،نیروی انتظامی ، اجرائیات شهرداری و شبکه بهداشت شهید بلندیان، در طی یکماه گذشته تعداد 15 مورد از جگرکی های سیار سطح شهر ،جمع آوری و فرآورده های خام دامی آنها در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی ،توقیف و معدوم شد .

دکتر مهدی جلوخانی بیان داشت: در پی نظارتهای مستمر دامپزشکی با دستگاههای اجرایی ذیربط، تعداد 15 مورد جگرکی سیار مشغول به کار در سطح شهر که مبادرت به عرضه غیر بهداشتی جگر و سایر احشاء دام بصورت طبخ شده به شهروندان می نمودند جمع آوری شدند.

دکتر جلوخانی افزود : عرضه فرآورده های خام دامی باید با رعایت بهداشت در حمل فرآورده های خام دامی و تهیه شده از مراکز مجاز عرضه صورت پذیرد که متاسفانه بررسی شرایط مبدا تهیه آلایش، نحوه حمل و نگهداری الایش دامی توسط دستفروشان قابل نظارت نیست.

وی در پایان از عموم مردم درخواست کرد: تا تمامی فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار