مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد قزوین :

تکمیل و احداث ۲۰۴ واحد مسکن روستایی

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد قزوین : هزینه مسکن‌های ساخته و تعمیر شده از اعتبارات دولت،صدقات و زکات جمع‌آوری‌شده در استان، کمک‌های مبتنی بر نیاز (کمک های مردمی)، ارائه تسهیلات از صندوق امداد ولایت و آورده مددجویان تأمین شده است.
کد خبر: ۷۹۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 12 November 2019

تکمیل و احداث ۲۰۴ واحد مسکن روستایی

به گزارش تابناک قزوین،ابوالفضل خاکباز ،مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد قزوین ،مسکن را لازمه توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت این نهاد برشمرد و بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی هر خانواده، موضوع مسکن است که هزینه قابل توجهی را هم متوجه خانواده می کند و از آنجا که مسکن یکی از گران ترین نیازها در کشورماست، هزینه های این بخش نسبت به سایر هزینه ها در زندگی ، نمود بیشتری دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته تا پایان شهرویور سال جاری ۹۹ مورد تکمیل و  ۱۰۵  مورد احداث مسکن روستایی با هزینه ای بالغ بر ۲۰میلیارد و ۶۶۱ میلیون تومان برای مددجویان استان قزوین انجام‌ شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در این مدت حدود ۶۰ درصد خدمات مسکن در مناطق محروم و ۴۰ درصد هم در سایر مناطق روستایی که محرومیت کمتری دارند و همچنین در مناطق شهری اجرایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: سیاست کمیته امداد و همچنین تاکید و برنامه ریزی مدیریت استان به سمتی حرکت می کند که در صورت تحقق تعهدات سایر دستگاه ها، تا پایان شهریور ۱۳۹۹ خانواده دارای یتیم بدون مسکن و تا پایان سال ۱۳۹۹ خانوار مددجوی سه نفره و بالاتر فاقد مسکن در استان قزوین نخواهیم داشت.

خاکباز تصریح کرد: هزینه مسکن‌های ساخته و تعمیر شده از اعتبارات دولت،صدقات و زکات جمع‌آوری‌شده در استان، کمک‌های مبتنی بر نیاز (کمک های مردمی)، ارائه تسهیلات از صندوق امداد ولایت و آورده مددجویان تأمین شده است.
وی یادآورشد: در کنار ارائه خدمت تعمیر و احداث مسکن شهری و روستایی، پرداخت اجاره‌بها به مستاجران تحت حمایت نیز از دیگر خدمات این نهاد برای کمک به تأمین سرپناه مناسب برای مددجویان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار