جشن اشتغال برای 1500 مددجوی اردبیل

با سفر رئیس کمیته امداد به استان اردبیل جشن اشتغال و خودکفایی هزار و 500 نفر از مددجویان فردا در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 12 August 2015

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با سفر پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در اردبیل شاهد برگزاری آیین اشتغال و خودکفایی بیش از هزار و 500 نفر از مددجویان خواهیم بود که در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار خواهد شد.

بهروز زلالی افزود: این مراسم فردا صبح با حضور خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و کارآفرینان و خیرین و نیکوکاران و جمعی از مسئولان استان برگزار خواهد شد تا زمینه برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد فراهم آمده و امکان ایجاد فرصت‌های اشتغال برای خانواده‌های نیازمند به وجود آید.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر 31 هزار و 600 خانوار در قالب 62 هزار و 700 تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: 58 درصد این مددجویان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که همه ساله بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: مدیریت 42 درصد مددجویان با سرپرست مرد از کارافتاده و بیمار انجام می‌شود که کمیته امداد تلاش می‌کند این خانواده‌ها را به هر طریق ممکن مورد حمایت قرار دهد.

زلالی رویکرد اصلی کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای مددجویان اعلام کرد و افزود: به غیر از افراد سالخورده و بیمار ما برای سایر مددجویان سعی داریم تا فرصت‌های اشتغال فراهم آوریم تا امکان تامین معاش برای آنها فراهم آید که به مانند سال‌های گذشته سعی کردیم تا جشن خودکفایی و اشتغال این خانواده‌ها را با حضور فتاح رئیس کمیته امداد انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار