7 طرح اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد که یارانه گرفتند

کد خبر: ۷۴۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 29 May 2019
۷ طرح اقتصادی واجد شرایط در کهگیلویه و بویراحمد از یارانه تسهیلات فراگیر برخوردار می‌شوند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا وسیما ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: هفت طرح دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی با تصویب کمیته فنی اشتغال در این استان از یارانه تسهیلات اشتغال فراگیر بهره مند می شوند.
پروانه نیک مرام در نشست کمیته فنی اشتغال گفت: حداقل میزان یارانه سود تسهیلات ۲ واحد درصد، برای مناطق روستایی و مناطق محروم ۵ واحد درصد بوده و سایر مناطق 2 واحد درصد است.
وی ادامه داد: یارانه مبلغی است که به صورت کمک بلاعوض در قالب اعتبارات عمومی دولت جهت تعدیل نرخ سود و کارمزد تسهیلات بانکی به طرح‌های اقتصادی واجد شرایط آئین نامه پرداخت می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمداز دستگاه های اجرایی مرتبط در این استان خواست برای صدور پروانه بهره برداری طرح های واجد شرایط به منظور بهره مندی آن ها از یارانه تسهیلات فراگیر همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه پرداخت یارانه تسهیلات فراگیر راه گشای بسیاری از مشکلات کارفرمایان و زمینه ساز اشتغال افراد در کهگیلویه و بویراحمد می شود گفت:تکلیف طرح های روستایی جامانده از دریافت تسهیلات (بیشتر در حوزه امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد) که به دلایل مختلف به بانک ها معرفی نشده اند به زودی مشخص می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار