کشف لوازم یدکی قاچاق در گچساران

کد خبر: ۷۴۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 23 May 2019
فرمانده انتظامي گچساران از کشف لوازم یدکی قاچاق به ارزش تقریبی 1 ميليارد و 138 میلیون ريال از یک دستگاه خودروی پژو خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيد محمد موسوي " اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامي امامزاده جعفر پس از هماهنگي با دستگاه قضائي حین کنترل خودروهای عبوری محور گچساران به شیراز به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ موسوي افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو 6 هزار و 41 قلم انواع لوازم يدکي و يک طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف کردند.

وی ارزش تقریبی این محموله قاچاق را 1 ميليارد و 138 میلیون ريال اعلام کرد و گفت: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده با استفاده از تاريکي هوا و کوهستاني بودن منطقه فرار کرد که پلیس تحقیقات خود را برای شناسايي و دستگيري راننده فراری آغاز کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران، تأکيد کرد: مبارزه بي امان با قاچاقچيان و اخلالگران در امور اقتصادي، از اولويت هاي پلیس گچساران است و اطلاع رساني به موقع شهروندان در زمينه اعمال مجرمانه به ويژه در بحث کالاي قاچاق، فضا را براي مجرمان ناامن خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار