فعال شدن رادیو گردشگری در غرب مازندران

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران از فعال شدن رادیو گردشگری در غرب استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 17 May 2019

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران از فعال شدن رادیو گردشگری در غرب استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران،هادی ابراهیمی در نشست با برخی فرمانداران غرب استان در چالوس گفت: غرب مازندران از لحاظ فرهنگی جزو مناطق بسیار غنی است، اما صدای مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد کمتر به گوش مسئولان استان و کشور رسیده است.
وی افزود: این منطقه به لحاظ ظرفیت‌های فرهنگی، استعداد‌های خدادادی و سرمایه‌های انسانی که در آن وجود دارد نیاز به توجه و نگاه ویژه‌ای دارد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان اینکه رادیو دریا را با نام رادیو گردشگری فعال خواهیم کرد، خواستار حمایت مسئولان از این طرح شد و افزود: باتوجه به نام گذاری امسال به نام رونق تولید، گردشگری و کشاورزی مازندران دو شاخصه اصلی هستند که می‌توانند به رونق اقتصادی استان کمک شایانی کنند.
ابراهیمی گفت: هدف صدا و سیمای مرکز مازندران تقویت فرهنگ اصیل مردم مازندران و زنده نگه داشتن فرهنگ‌های خاص مناطق است به همین دلیل صدا و سیمای استان با آغوش باز پذیرای هنرمندان غرب مازندران و اهالی موسیقی خواهد بود.
فرماندار چالوس نیز با بیان اینکه راه اندازی مرکز رادیو دریا یکی از اولویت‌های این شهرستان و خواسته مردم و مسئولان منطقه است، گفت: اگر در حوزه صدا و تصویر این اقدام انجام شود میزان رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی افزایش خواهد یافت.
زندی با اشاره به گردشگرپذیر بودن غرب استان و حضور میلیونی مسافران گفت: راه اندازی و تقویت دفتر رادیو و تلویزیونی در چالوس به دلیل موقیعت جغرافیایی و قرار گرفتن این شهرستان در کریدور ارتباطی غرب استان می‌تواند سهم ارزنده‌ای در ارائه سرویس خبری به همه شهرها و شناسایی همه ظرفیت‌های این مناطق داشته باشد.
وی افزود: باید پیگیری کنیم تا بتوانیم برای راه اندازی و تقویت مرکز رادیو دریا ردیف بودجه بگیریم و امیدواریم این اتفاق امسال محقق شود.
فرماندار کلاردشت نیز در این نشست یکی از خواسته‌های مردم و مسئولان این منطقه از صدا و سیما را راه اندازی اتاق خبر در این شهرستان اعلام کرد و گفت: کلاردشت به دلیل منابع طبیعی فراوان قابلیت‌های فراوانی برای تهیه و تولید برنامه‌های رادیو تلویزیونی دارد.

کامران پولادی پیشنهاد داد صدا وسیما مرکز مازندران نشستی با فرمانداران غرب استان برگزار و تفاهم نامه ای امضا کنند تا رادیو دریا به سرعت در غرب استان فعال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار