آجیل های فله تحت نظارت سازمان غذا و دارو نیستند

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو گفت: سازمان غذا و دارو فقط بر محصولات غذایی بسته بندی نظارت می کند و بر فرآورده های غذایی فله مانند آجیل های فله ای نظارت ندارد.
کد خبر: ۷۱۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 26 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ بهرام دارایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: نمونه محصولات غذایی بسته بندی به صورت تصادفی در آزمایشگاه های سازمان غذا و نظارت مورد بررسی قرار می گیرند و سلامت آنها تائید می شود.
وی درباره نحوه نظارت بر محصولات غذایی در آزمایشگاه های سازمان غذا و دارو در ایام تعطیلات نوروز گفت: حجم کار ما در این ایام کاهش می یابد زیرا به دلیل تعطیلی کارخانه ها، تولیدات آنها نیز کم می شود و از سوی دیگر میزان واردات در این ایام کاهش می یابد.
دارایی یادآور شد: بنابراین میزان نمونه های آزمایشگاه های سازمان غذا و دارو نیز کاهش می یابد اما در موارد خاص اورژانسی، نظارت ها و راهکارهای سریع و خاص وجود دارد.
مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو گفت: کار بررسی نمونه ها در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شیفت بندی خواهد بود و کارها تقسیم بندی می شوند و بعد از ایام تعطیلات نوروز دوباره کارها به صورت قبل ادامه می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار