در 10 ماهه امسال؛

اجرای 118 پروژه عمرانی برای مددجویان کمیته امداد رشتخوار

رئیس کمیته امداد رشتخوار از اجرای 118 پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت آن شهرستان در 10 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 26 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجید حسین زاده، رئیس کمیته امداد رشتخوار گفت: برای اجرای این 118 پروژه عمرانی 315 میلیون و 200 هزار تومان اعتبار از محل منابع داخلی کمیته امداد هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه های اجرا شده شامل ساخت و خرید مسکن شهری، مقاوم سازی مسکن روستایی، تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکونی مددجویی، تعمیرات کلی و ساخت سرویس های بهداشتی و حمام است.

حسین زاده اظهار کرد: در بخش مسکن روستایی امسال 40 واحد اجرا شده است که 18 واحد آن تحویل و باقی در حال اتمام و تکمیل است.

رئیس کمیته امداد رشتخوار ساخت و اجرای چهار باب مسکن شهری را نیزعنوان کرد و افزود: از این تعداد یک مورد واگذار شده است.

وی اعلام کرد: 74 مورد از پروژه های عمرانی مربوط به تعمیرات کلی وجزیی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی و تکمیل طرح نیمه تمام است.

حسین زاده از حضور و همکاری اردوهای جهادی در شهرستان رشتخوار خبر داد و افزود: 31 باب مسکن مددجوی روستایی با مشارکت این گروه ها به صورت رایگان انجام شده است.

وی همراهی نیکوکاران با کمیته امداد رشتخوار را به منظور کمک به خانه دار شدن و مددجویان تحت حمایت این اداره خواستار شد و افزود: اکنون 171 مددجوی روستایی فاقد مسکن مقاوم هستند که به منظور مقاوم سازی به بنیاد مسکن معرفی شده اند.

رئیس کمیته امداد رشتخوار اعلام کرد: فعالیت های حوزه عمران این اداره در سال گذشته 130پروژه عمرانی با هزینه 339 میلیون تومان بوده است.

شایسته ذکر است: شهرستان رشتخوار با شهرستان های خواف، تربت حیدریه، زاوه، مه ولات و گنابادخراسان رضوی هم مرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار