افتتاح مرکز فوق تخصصی شهدا در اصفهان

مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۶۶۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 05 October 2018

به گزارش تابناک : مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا امروز با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و قدرت‌اله نوروزی شهردار اصفهان افتتاح شد.

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا واقع در ضلع شمالی سپاهان‌شهر در مساحتی بالغ بر 7 هزار متر مربع و زیربنایی بالغ بر 12 هزار متر مربع در دوطبقه و فضاهای جانبی احداث شده است.

این مرکز درمانی شامل بخش‌ها و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی بسیار مجهز و پیشرفته‌ای است که با هدف ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوب و با کیفیت به عموم مردم اصفهان و خانواده‌های نیروهای مسلح و ایثارگران دایر شده است.

عملیات ساختمانی این مرکز از سال 1393 آغاز و در پایان سال 1395 به اتمام رسید و پس از آن با دستور فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان تجهیز آن آغاز شد؛ این مرکز درمانی مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا و دارای بخش‌ها و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی است.

رادیولوژی مجهز و پیشرفته تمام‌اتوماتیک و تمام‌دیجیتال، سونوگرافی پیشرفته 3 بعدی و 4 بعدی، ماموگرافی، دستگاه سنجش تراکم استخوان، آزمایشگاه، کلینیک گوارش، کلینیک پوست و مو، کلینیک گوش و حلق و بینی، کلینیک مغز و اعصاب، کلینیک قلب، کلینیک طب فیزیکی، کلینیک زنان و مامایی، کلینیک چشم‌پزشکی، کلینیک دندانپزشکی و داروخانه شبانه‌روزی از جمله امکانات این مرکز است.

درمانگاه‌های فوق تخصصی این مرکز شامل ریه، خون، آسم و آنکولوژی، عفونی، گوارشی، غدد، نفرولوژی، روماتولوژی، نوزادان، ایمونولوژی، درمانگاه‌های تخصصی شامل اطفال، جراحی عمومی، جراحی اعصاب، داخلی، ارولوژی، ارتوپدی، روانپزشکی، طب سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از افتتاح مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار