پيشنهاد معاون وزير براي رفع بلاتكليفي يك واحد داروسازي

معاون وزیر بهداشت و ريیس سازمان غذا و داروی کشور به همراه مسئولان محلي از واحد نيمه‌كاره‌ي داروسازی شهرستان ميبد كه 12 سال از آغاز عمليات ساخت آن مي‌گذرد، بازديد كرد.
کد خبر: ۶۵۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 06 September 2018

به گزارش تابناک یزد، دکتر «غلامرضا اصغری» كه در جريان اين بازدید، از نزدیک با مسائل و مشکلات اين واحد آشنا شد، راه‌اندازی آن در جنوب کشور را در زمينه تولید انواع دارو و خودکفایی در این راستا مؤثر خواند.

معاون وزير تسريع در محوطه‌سازی و تکمیل ساختمان‌های این واحد را خواستار شد و اظهار كرد: وزارت بهداشت برای شروع فعالیت این شرکت، تیمی را به‌ عنوان مشاور پیشنهاد می‌کند تا به سمت چرخه تولید پیش رود.

«حسین فلاح» فرماندار میبد كه در این بازدید حضور داشت نيز با اشاره به این که رویکرد صاحبان سرمایه در شهرستان میبد حرکت به سمت صنایع پاک از جمله صنعت داروسازی بوده است، گفت: حمایت از این صنعت درآینده نتایج و برکات خوبی در سطح منطقه خواهد داشت . 

گفتنی است، اين واحد داروسازی كه عمليات اجرايي آن از سال 85 در زمینی به مساحت 24 هکتار آغاز شده، به رغم پیشرفت فیزیکی 85 درصد و خرید 60 میلیارد تومان ماشین‌آلات در حال حاضر به دليل مشكلاتي همچون اخذ مجوزهای دارویی در بلاتكليفي به سر مي‌برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار