پیام عدل هاشمی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

کد خبر: ۶۴۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 24 August 2018
نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت پیام تبریکی منتشر نمود. 
متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت، فرصتی مناسبی  برای یادآوری و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان فقیدی که نماد و الگوی خدمتگزاری و تلاش صادقانه برای رفع مشکلات و نیازمندی های مردم بودند تا جاییکه جان خویش را نثار نهال نوپای انقلاب نمودند.
شهیدان رجایی و باهنر، دو اسطوره فراموش نشدنی که ساده زیستی و خدمت بی منت، آوازه و رمز ماندگاری آنان در تاریخ انقلاب است. 
 ملت ایران از مسئولان اجرایی در رأس ریاست محترم جمهور و هیأت محترم وزیران، انتظار دارند که در هفته دولت، ضمن ارائه عملکرد خویش، با تأسی و الگو برداری از رفتار آن نیکمردان، خدمتگزاری بیشتر و تلاش مضاعف برای ایجاد رفاه و آسایش جامعه و برنامه ریزی اصولی برای بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم به صورت جدی، انقلابی و جهادی، نهادینه و مدیریت شود تا رضایت عامه که قطعا رضای خداوند را به دنبال دارد، فراهم آید.
اینجانب ضمن تأکید بر لزوم اجرایی شدن هرچه سریعتر انتظارات به حق مردم، فرصت را غنیمت شمرده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و همه شهدای معظم دولت، این هفته را به حضور ریاست محترم جمهور، هیئت دولت و همه مسئولان اجرایی و دلسوزان انقلاب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 موفقیت روزافزون همراه با صحت و سربلندی همه مسئولان صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و توفیق پیروی همگان از مقام معظم رهبری را از خدای سبحان مسئلت دارم.

                       عدل هاشمی پور

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
سردار دل ها
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار