سوگندخودبامردم رافراموش نکرده ام

کد خبر: ۶۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 20 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که به سوگند خود با مردم وفادار مانده و برای خدمات رسانی به حوزه انتخابیه اش از هیچ کوششی دریغ نورزیده است.

" غلام محمد زارعی " در گفت و گوبا عصردنا گفت: سوگندی را که در کف خیابان مصلای یاسوج با مردم یاد کرده ایم فراموش نکرده و آن را باتمام توان اجرایی نموده و خواهیم نمود.

وی با بیان اینکه اگرچه کارکردن در حوزه های انتخابیه با رنگ و لعاب طایفه ای و عشیره ای سخت است ، اظهارداشت: اما ما با مردم دیارمان سوگندی یاد کرده که برای رفاه و رضایت آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم و تاکنون نیز کوتاهی از خود نشان نداده ایم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: حفظ و تداوم نظام ، پیشرفت منطقه و خدمت به مردم ، عهدی بود که به آن سوگند یاد کرده ایم و همواره به آن پایبند خواهیم بود.

زارعی از تلاش های صورت گرفته برای رفاه مردم حوزه انتخابیه اش سخن گفت و خاطرنشان کرد: چه در مرکز و چه در منطقه ، بفکر رفاه مردم دیارم بوده و هستم و امروز خوشحالیم که تمام توان خود را برای حوزه انتخابیه و کهگیلویه و بویراحمد بکار بسته ام.

وی افزود: در حوزه های زیرساختی فعالیت های فراوانی شکل گرفته که قابل مقایسه با گذشته نیست و بابهره برداری از آنها در چندسال آینده شاهد شکوفایی منطقه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار