بازدید فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور از زندان زاهدان

سردار ایزد خواه پیما فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور با همراهی علیرضا بابایی مدیر کل زندان های استان از زندان مرکزی زاهدان بازدید کرد .
کد خبر: ۶۳۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 01 August 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار ایزد خواه پیما با حضور در زندان زاهدان از طرح های امنیتی و ساخت و سازهای این زندان بازدید نمود و در جریان اقدامات انجام شده به منظور ارتقای امنیت فیزیکی زندان قرار گرفت .
فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور همچنین با حضور در آسایشگاه سربازان وظیفه زندان زاهدان از امکانات رفاهی و برنامه های آموزشی فرهنگی و تفریحی که برای سربازان وظیفه مهیا شده است بازدید نمود. و با سربازان وظیفه حاضر در یگان به گفت و شنود پرداخت .
ایشان در جمع سربازان وظیفه زندان زاهدان با اشاره به تقدس خدمت سربازی گفت : دوران خدمت سربازی ایام خدمت به جامعه ، میهن و نظام است وهمین عامل به آن تقدس می بخشد چرا که در پرتو سختی که سرباز در این ایام تحمل می کند جامعه امنیت پیدا می کند . از طرفی این ایام فرصتی است تا سرباز در آغاز دوره جوانی به شکل دادن شخصیت خود بر اساس نظم و انضباط نظامی بپردازد و ثمره اش را در ادامه زندگی ببیند .
فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور با تقدیر از اقدامات انجام شده جهت رفاه سربازان وظیفه گفت : برنامه های آموزشی اعم از نظامی و فرهنگی و اعتقادی در فضای مطلوبی که ایجاد شده کمک می کند تا سربازان وظیفه از آسیب های اجتماعی مصون بمانند و به عنوان یک نیروی توانمند در خدمت سازمان و پس از پایان خدمت سربازی در خدمت جامعه و خانواده قرار گیرند .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی نبی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
سر باز خوبی است
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار