پاس نمی تواندبازیکن گران بخرد

مربی تیم پاس همدان با بیان اینکه تیم پاس بودجه‌ای برای خرید بازیکن گران‌قیمت ندارد، گفت: با توجه به شناخت نیازهای خود توانستیم بازیکنان خوبی جذب کرده و بخش قابل توجهی از نقاط ضعف تیم را برطرف و تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸ 19 February 2015

 مربی تیم پاس همدان با بیان اینکه تیم پاس بودجه‌ای برای خرید بازیکن گران‌قیمت ندارد، گفت: با توجه به شناخت نیازهای خود توانستیم بازیکنان خوبی جذب کرده و بخش قابل توجهی از نقاط ضعف تیم را برطرف و تقویت کنیم.

به گزارش تسنیم ، علی اکبر پورمسلمی در حاشیه تمرین تیم پاس همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم پاس از نظر جسمی، روحی و روانی در شرایط مساعدی قرار دارد که امیدواریم در زمین بازی نیز تاثیر خود را داشته باشد.

وی درباره جذب بازیکنان جدید برای تیم در نیم فصل نیز گفت: برای نیم فصل دوم  با جذب چند بازیکن تغییر و تحول خوبی در تیم حاصل شده و خوشبختانه انتخاب‌ بازیکنان خوب بوده و براساس نیازهای تیم است.

پورمسلمی با بیان اینکه تیم پاس بودجه‌ای برای خرید بازیکن گران‌قیمت ندارد، تصریح کرد: با توجه به شناخت نیازهای خود توانستیم بازیکنان خوبی جذب کرده و بخش قابل توجهی از نقاط ضعف تیم را برطرف و تقویت کنیم.

وی درباره بازی تیم پاس همدان با سیاهجامگان مشهد نیز گفت: تیم پاس همدان در دو بازی آینده خود با سیاه‌جامگان مشهد و مس رفسنجان باید تمام تلاش خود را به کار گیرد چراکه این دو بازی برای تیم سرنوشت‌ساز است.

مربی تیم پاس همدان با اشاره به اینکه در بازی رفت با سیاهجامگان مستحق باخت نبودیم، عنوان کرد: روی کاغذ تیم پاس شانس بالایی برای برد در مقابل تیم سیاهجامگان مشهد را دارد ولی آنچه در زمین فوتبال اتفاق میافتد قابل پیش‌بینی نیست.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم شرایط برای تیم پاس همدان به خوبی در زمین رقم بخورد، تصریح کرد: امیدواریم در روز بازی با تیم سیاهجامگان مشهد مردم و تماشاگران حضور پیدا کرده و از تیم حمایت کنند.

پورمسلمی با اشاره به اینکه سطح فوتبال لیگ یک متاثر از دیدگاه ها و فلسفه خاص خود است، بیان کرد: صرف نتیجه‌گرایی اجازه نمی‌دهد تفکرات مربیان در زمین اجرایی شود.

مربی تیم پاس همدان با بیان اینکه در لیگ یک نتیجه بسیار مهم است و نتیجه نگرفتن ارکان یک تیم را به هم می‌ریزد، عنوان کرد: همین امر سبب شده تا سطح قابل قبولی در لیگ یک نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بحث بقای مربی و مجموعه بستگی به برد بستگی دارد، تاکید کرد: در برخی مواقع برد از راه‌های ناصواب حاصل می‌شود و همین امر سبب شده تا کیفیت لیگ یک در حد و اندازه خود نباشد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار