پاسخگویی صدا‌و‌سیمای خراسان به ابهامات

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی باید برای پاسخگویی به ابهامات موجود در راه‌اندازی شبکه زیارت در شورای شهر حضور یابند.
کد خبر: ۶۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴ 13 July 2015
محمد آصفی یزدی در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه علنی امروز که موضوع تخصیص 750 میلیون تومان از 4 میلیارد تومان اعتبار برای شبکه زیارت مطرح شد متاسفانه به نظر من به صدا و سیما ظلم شد.

وی افزود: امروز نکاتی از سوی اعضای شورای شهر مشهد به صدا و سیما مطرح شد که باید مدیریت صدا و سیما امروز برای پاسخگویی به این مسائل در جلسه حضور می‌یافت و پاسخ ابهامات را می‌داد.

آصفی بیان کرد: نباید بدون حضور مسئولان صدا و سیما این ابهامات مطرح می‌شد و این ابهامات ناشی از اطلاعات اندک برخی از همکاران ما در شورای شهر است و اگر با حضور مدیران صدا و سیما در حوزه هزینه و مصارف صدا و سیما مطرح می‌شد من فکر می‌کنم شاهد بعضی نقطه نظرات امروز نبودیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: هیئت رئیسه شورای شهر باید تدبیر لازم را داشته باشد و در نخستین جلسه شورای شهر فرصتی برای مدیران صدا و سیما در نظر بگیرد تا مدیران به ابهامات نظرات کارشناسی خود را بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار