والیبال خراسان‌رضوی از حمایت اسپانسرها بی‌بهره است‌

دبیر هیئت والیبال خراسان‌رضوی گفت: هیئت برای انجام امور بودجه کافی را در اختیار داشته اما اسپانسر خاصی از هیئت والیبال استان حمایت نمی‌کند.
کد خبر: ۵۹۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 01 May 2018

به گزارش تابناک : باقر سلیمان‌نژاد اظهار داشت: هیئت والیبال خراسان‌رضوی هر 3 ماه برنامه‌های خود را تدوین می‌کند، اساساً 3 ماه نخستین سال روی استعدادیابی تمرکز می‌شود، پس از آن مسابقات و لیگ‌های مختلفی در سطح کشوری در رده‌سنی‌های مختلفی اعم از نوجوانان، جوانان و امیدها و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: تاکنون کلاس‌های آموزشی در شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شده و این امر ادامه دارد، برپایی داوری‌های درجه دار مانند داوری درجه سه و مربی‌گری درجه یک با حضور 20 تا 26 نفر از آقایان نیز از امور هیئت والیبال است، بانوان نیز دارای برنامه‌های بسیاری اعم از انواع مسابقات و تمرینات هستند.

سلیمان‌نژاد با اشاره به برگزاری 20 لیگ استانی در خراسان رضوی به صورت رفت و برگشت، خاطرنشان کرد: مقطع استعدادیابی در سطح کشور در دو بخش آقایان و بانوان در رده سنی‌های مختلف به صورت آزمون بود، همچنین مسابقات استانی توسط هیئت والیبال خراسان رضوی با جدیت پیگیری شد، این هیئت در سال جدید از سال گذشته نمایان تر می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات حائز اهمیت هیئت والیبال خراسان رضوی، تقسیم استان به چند منطقه و رجوع مسئولان به مناطق مختلف جهت استعدادیابی به جای مراجعه مردم به شهر برای شرکت در آزمون‌های استعدادیابی است، هیئت برای انجام این امور بودجه کافی را در اختیار داشته اما اسپانسر خاصی از هیئت والیبال استان حمایت نمی‌کند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار