تصرفات ارتفاعات مشهد غیر قانونی است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر 95 درصد از ساخت و سازها در ارتفاعات مشهد غیر قانونی است زیرا مجوزی از شورای معماری و شهرسازی دریافت نکرده‌اند.
کد خبر: ۵۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 09 July 2015
علی‌اصغر نخعی‌راد در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، اظهار کرد: کل تصرفاتی که در ارتفاعات مشهد رخ داده حتی اگر دارای مصوبه کمیسیون ماده 5 هم باشد، غیر قانونی است.

وی افزود: در حال حاضر 95 درصد از ساخت و سازها در ارتفاعات مشهد غیر قانونی است البته برخی از کمیسیون ماده 5 مصوبه دارند اما از شورای معماری و شهرسازی هیچ مصوبه‌ای دریافت نکرده‌اند و باید با ایجاد اولویت‌بندی با تصرفات در شهر برخورد شود.

در نهایت با تصویب شورای شهر، شهرداری مشهد موظف شد نسبت به جلوگیری از احداث بنا و آزادسازی اراضی اولویت‌ها را مشخص کرده تا بر مبنای اولویت‌ها هماهنگی لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط و دستگاه قضایی در مورد خلع ید و ابطال اسناد ماخوذه متصرفان ارتفاعات جنوبی اقدامات لازم صورت گیرد و از هرگونه ساخت و ساز جدید و پاسخگویی به استعلامات جلوگیری کند و همچنین باید با اقدام مناسب از قبیل ایجاد فضای سبز پیشگیری مناسب نسبت به تصرف اراضی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار