رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد:

پزشکان و فعالان عرصه درمانی دفاع مقدس، همچنان در متن انقلاب اسلامی حضور پررنگ و حماسی دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های پزشکان و فعالان عرصه درمانی در هشت سال دفاع مقدس، گفت: این عزیزان همچنان در متن انقلاب اسلامی حضور پررنگ و حماسی دارند.
کد خبر: ۵۷۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 05 March 2018

گردهمایی بسیجیان عرصه سلامت استان یزد به مناسبت روز بسیج پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین درمانی و بهداشتی استان و بسیجیان و فعالان این عرصه در سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی  یزد برگزار شد.

محمدرضا میرجلیلی در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه پزشکی استان یزد و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های این بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: این عرصه ایثار و حماسه بزرگانی همچون شهید رهنمون و شهید پاک‌نژاد دارد که برای همیشه رشادت‌های آن‌ها فراموش‌نشدنی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در ادامه با تأکید بر اینکه بسیجیان و ایثارگران عرصه درمانی همچون سال‌های پرافتخار دفاع مقدس همچنان در متن انقلاب اسلامی حضوری پررنگ و حماسی دارند، یادآور شد: نسل جدید کشور نیز باید بدانند که امنیت و آرامش امروز کشور و افتخاراتی که شاهد آن هستیم به سادگی به دست نیامده است.

میرجلیلی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم و تاکید بر ضرورت تداوم این برنامه‌ها به‌منظور حفظ ارزش‌ها و انتقال مفاهیم انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه زنده باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار