تدوین و انتشار ویژه ‌نامه انگلیسی انقلاب اسلامی در یزد

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید، گفت: ویژه‌نامه انقلاب اسلامی به زبان انگلیسی تدوین و منتشر می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 08 February 2018

«سعید زارع» در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به این ‌ که امسال تعداد 29 کمیته در بحث ستاد دهه فجر استان پیش بینی شد اظهار کرد: در طول ماه‌های گذشته در کمیته‌های مختلف با محور قرار دادن حضور مردم جلسات متعدد شکل گرفت.

وی با بیان این ‌ که چهلمین سالگرد انقلاب مقطعی مهم برای بلوغ، استحکام و پویایی انقلاب است، افزود: تشکیل شورای برنامه ریزی ویژه برگزاری چهلمین سالگرد، تدوین انتظارات از کانون‌های مردم نهاد، تشکیل ستاد چهلمین سالگرد از اسفندماه سال جاری، برگزاری همایش فجر آوران برای افرادی که در این چهل سال در برگزاری جشن‌های دهه فجر در استان یزد تلاش کردند، از برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برگزاری همایش خادمین انقلاب اسلامی، سلسله همایش‌های علمی، انتشار ویژه‌نامه چهلمین سالگرد، راه اندازی پرتال جامع انقلاب اسلامی، برگزاری استارت آپ و ارائه پیشنهاد و برنامه‌های نوآورانه، انتشار ویژه‌ نامه انقلاب اسلامی به زبان انگلیسی، برگزاری همایش‌ها با گردشگران در جهت آشنایی هر چه بهتر گردشگران با انقلاب، انجام کارهای مانا و ماندگار از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

زارع با اشاره به اینکه متأسفانه طی 39 سال انقلاب کارهای ماندگار کمی انجام گرفت افزود: 22 شهید انقلاب داریم که شاید کمتر کسی اسامی آن‌ها را بدانند که نشان از مظلومیت این شهیدان است و یا نبود تندیسی از شهید صدوقی، یکی از چهره‌های ماندگار انقلاب اسلامی از دیگر غفلت‌ها در این سال‌هاست.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تأکید بر این ‌ که نقاط ضعفی در برگزاری مراسمات این دهه داریم گفت: فضاسازی خوب در سطح شهر از مسائل بسیار مهم در این ایام است و یکی از مشکلات کشور ما دیر عمل کردن مردم و مسئولین در انجام کارها و وظایفشان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روز یازدهم مصادف با ایام فاطمیه است باید حساسیت مردم را در روزهای آغازین در نظر گرفت و به‌گونه‌ای عمل کنیم که پس گذشت از روزهای ابتدای پیروزی انقلاب بتوانیم با شیب ملایم مراسمات جشن انقلاب را در استان برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار