مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين:

بلوار نخبگان تا بوستان باراجين ايمن‌سازی می‌شود

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: محدوده بلوار نخبگان تا بوستان باراجين با استفاده از علائم گذاری و ساير تجهيزات ترافيکی ايمن‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: یکی از پروژه‌های حائز اهمیت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی است که بنا بر ضرورت و به صورت مستمر در معابر مختلف سطح شهر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: پروژه‌های ایمن‌سازی تأثیر بسزایی در کاهش آمار تصادفات و افزایش ضریب ایمنی معابر دارد و موجب می‌شود علاوه بر جلوگیری از تصادفات بین خودروها، عابران پیاده هم هنگام تردد از معابر دچار سانحه تصادف نشوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان، پروژه ایمن‌سازی محدوده بلوار نخبگان تا بوستان باراجین در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در این پروژه با استفاده از تجهیزات ترافیکی و روش های مختلف اعم از علائم گذاری، نصب گل میخ، استوانه، سرعت‌گیر و چشم گربه ای معابر مورد نظر ایمن سازی می شود.

وی یادآور شد: ضمن اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین انجام می‌شود، شهروندان و رانندگان هم باید قوانین ترافیکی را به خوبی رعایت کنند تا شاهد کاهش آمار تصادفات درون شهری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار