تصمیمات سلیقه ای به نفع نورآبادی ها نیست

فرامرزی سر پرست فرمانداری ممسنی: تصمیمات در این حوزه باید توجیه پذیر و قابل دفاع باشد چرا که تصمیمات خلق الساعه و سلیقه ای زیان بار است.
کد خبر: ۵۴۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 07 January 2018

تابناک فارس به نقل از خبرنورآباد:رحمت اله فرامرزی سرپرست فرمانداری ممسنی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: آنچه امروز بیش از همه باید در مدیریت شهری رعایت شود، توجه به تصمیات بر مبنای کارشناسی و اصول فنی است.

فرامرزی ادامه داد: تصمیمات در این حوزه باید توجیه پذیر و قابل دفاع باشد چرا که تصمیمات خلق الساعه و سلیقه ای زیان بار است.

سرپرست فرمانداری ممسنی اظهار داشت: در اتخاذ تصمیمات نیاز به دقت نظر و رعایت همه جانبه است، هم رضایت مندی مردم و هم رعایت اصول فنی در این حوزه الزامی است.

وی عنوان کرد: اگر تصمیمات و برنامه ها مبنای کارشناسی داشته باشند و مصالح عمومی در آن دیده شود مورد استقبال اکثریت قرار میگیرد و بدون شک اتخاذ تصمیمات ممکن است نارضایتی هایی را نیز در پی داشته باشد ولی مهم ماهیت صحیح تصمیم ها و رضایت حداکثری هست.

فرامرزی با اشاره به وجود قاطعیت در تصمیمات صحیح ادامه داد: مطمئنا نداشتن تردید و قاطعیت در اجرای تصمیمات عقلایی به نفع مدم و سیستم اداری است و پشتانه و ضمانتی برای اجرا میباشد.

فرامرزی با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر و و میزان گنجایش ترافیکی ممسنی اظهار داشت: متاسفانه شهر نورآباد با زیر ساخت های موجود گنجایش و ظرفیت این همه خودرو را ندارد و شورای ترافیک باید با دقت و کارشناسی با ارائه طرح های مناسب در جهت روانسازی ترافیک اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار