فعالیت شبانه‌روزی «به‌نشر» در ماه رمضان

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از فعالیت شبانه‌روزی فروشگاه‌های «به نشر» در اطراف حرم مطهر رضوی طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳ 28 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، جواد محمدزاده‌مقدم اظهار کرد: خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مجاوران و زائران حرم مطهر رضوی و همچنین اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در حوزه دینی و رضوی همواره به عنوان یکی از اهداف و برنامه‌های این انتشارات در برنامه‌ریزی‌های انجام شده مد نظر قرار داشته است.

وی ادامه داد: در همین راستا با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تمهیداتی در نظر گرفته شده تا به منظور رفاه حال زائران و خدمات‌رسانی بهتر، پنج فروشگاه به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در حریم حرم مطهر در این ایام به صورت 24 ساعته آماده ارائه محصولات به زائران و مجاوران باشند.

مدیرعامل به نشر افزود: این فروشگاه‌‌ها شامل فروشگاه شماره 4 واقع در بست شیخ طوسی، فروشگاه شماره 6 در خیابان نواب صفوی، فروشگاه شماره 8 واقع در باب الجواد، فروشگاه شماره 10 در جنب باغ رضوان و فروشگاه شماره 12 در باب الرضا(ع) می‌شوند.

محمدزاده‌مقدم تصریح کرد: فروشگاه شماره 2 واقع در حرم مطهر امام رضا(ع) طی این ماه از ساعت 8 صبح تا 18:45 و سایر فروشگاه‌های سطح شهر نیز از ساعت 9 صبح تا 13:30 و 16 تا 19:30 آماده عرضه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی به تمام علاقه‌مندان هستند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به تهیه و مشاهده لیست کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار