جایگاه تنها تیم فوتبال بانوان استان بهبود می یابد

تابناک: سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد گفت: در بازی مقابل پالایش گاز از ابتدا هجومی بازی می‌کنیم تا با کسب ۳ امتیاز جای این تیم را در رده سوم جدول بگیریم.
کد خبر: ۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ 15 February 2015

بیان محمودی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بازی این تیم مقابل تیم پالایش گاز ایلام اظهار داشت: تیم ما در حال حاضر در شرایط خوب و آمادگی روحی بالایی قرار دارد و با تمرینات خوبی که در این هفته داشتیم برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

وی افزود: تیم ایلام تیمی بسیار خوب و سرسخت است و بازیکنان این تیم از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارند اما تیم ما هم با بردی که در هفته گذشته در مقابل تیم شهرداری بم صدرنشین به دست آورد با روحیه پا به این میدان می‌گذارد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان گفت: در این بازی مژگان قریشی‌وند مهاجم تیم ما 3 اخطاره و محروم است و چند بازیکن دیگر دچار آسیب‌دیدگی هستند و حضور آنها در بازی فردا قطعی نیست.

وی بیان کرد: ما در نیم فصل اول این تیم را شکست داده‌ایم اما اکنون شرایط فرق کرده و تیم ایلام هم در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است اما ما فردا از ابتدا هجومی بازی می‌کنیم تا با کسب 3 امتیاز جای این تیم را در رده سوم جدول بگیریم.

محمودی با اشاره به شرایط بازی در شهر ایلام تصریح کرد:هوای شهر آلوده به گرد و غبار است و به طبع نگرانی برای سلامتی بازیکنان وجود دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار