برق شیراز میزبان صبای قم خواهد بود

از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا و از ساعت 15 دو تیم برق جدید فارس و صبای قم در استادیوم حافظیه شیراز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۰۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 03 October 2017

 
تابناک فارس به نقل از دی اسپورت:تیم برق جدید در هفته ششم رقابت ها در دیداری خارج از خانه موفق شد تیم مدعی مس کرمان را متوقف کند و با کسب یک امتیاز ارزشمند به خانه باز گردد، تیم صبا نیز در خانه پذیرای دیگر تیم کرمانی یعنی گل گهر سیرجان بود که در نهایت این دیدار نیز با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت.
 
برقی ها از شش دیدار گذشته سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست را بدست آورده اند و با 10 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم های اکسین البرز و شهرداری ماهشهر در جایگاه هفتم جدول جای دارند، صبایی ها نیز با چهار تساوی و دو شکست 4 امتیازی هستند و در رده شانزدهم جدول حضور دارند.
 



 
نماینده فارس که نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می کند تا بدین جای کار در مصاف با حریفان سه گل به ثمر رسانده و دو گل نیز دریافت کرده است! آماری جالب برای برقی ها که در کارهای دفاعی تا پایان هفته ششم عملکرد بسیار خوبی داشته اند. نماینده قم نیز در تقابل با رقبا سه بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده است و در مقابل هشت بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است! به نظر می رسد تیم آقای کارشناس چه در کارهای هجومی و چه در کارهای دفاعی با چالش هایی اساسی مواجه است.
 
تیم برق جدید فارس که در پایان هفته ششم با حداقل گل زده و گل خورده در مکان هفتم جدول جای دارد عملکرد بسیار خوبی داشته است و نشان داده برای تیم های مدعی می تواند یک حریف سر سخت و سد محکم باشد، سدی که عبور از آن کار هر تیمی نیست ، به هر روی اگر نارنجی پوشان همچنان به روند خوب خود ادامه دهند می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. تیم صبای قم نیز پس از سقوط به لیگ دسته اول پس از استارتی دیر هنگام با به خدمت گیری چند بازیکن سرشناس بدنبال ایجاد توازن بین بازیکنان جوان و با تجربه است و به نظر می رسد رفته رفته این تیم نیز شرایط بهتری پیدا می کند و دیگر یک تیم بی برنامه و سر در گم نیست، تیمی که در دیدار هفته گذشته مقابل تیم گل گهر گوشه ای از توانایی های خود را به نمایش گذاشت.
 
تیم میزبان این دیدار در صورت پیروزی در این بازی و عدم نتیجه گیری سایر حریفان می تواند جایگاه خود را تا رده چهارم جدول ارتقا دهد، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی سایر رقبا در کسب نتایج لازم می تواند به رده سیزدهم جدول صعود کند و کمی به اوضاع خود سر و سامان بخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار