فرمانده انتظامي شهرستان چابهار خبر داد

اجرای طرح رعد در چابهار/ انهدام باند خريد و فروش اموال مسروقه/ دستگیری 6 مالخر در چابهار

سرهنگ کیخا فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از انهدام باند خريد و فروش اموال مسروقه و دستگيري 6 نفر سارق و مالخر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 14 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ حيدر علي کيخايي مقدم گفت در راستاي اجراي طرح رعد و با توجه به چندين فقره سرقت کابل برق و باطري خودرو در سطح شهرستان چابهار موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتري 11 شهرستان با فعال کردن گشت هاي پوششي و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی يک انبار ضايعاتي در حاشیه شهر شدند که در این انبار 6 سارق و مالخر سابقه دار اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه در سطح شهرستان مي کنند.
اين مقام انتظامي در ادامه تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي با رعايت حقوق شهروندي و دق الباب وارد محل شده و در يک عمليات ضربتي سارقان را دستگير و به مقر انتظامي دلالت دادند.
سرهنگ کیخا مقدم اظهار داشت: در بازرسي بعمل آمده از این انبار تعداد 257 عدد باطري خودرو سواري و سنگین و 400 کيلوگرم کابل مسي و آلومينيومی کشف و در اين راستا يک دستگاه کاميون و سه دستگاه وانت مزدا نیز از سارقان توقيف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار در بخش پايانی سخنان خود با اشاره به دستگیری یک سارق منزل و مغازه و اعتراف به سه فقره سرقت، خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار