رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان تاکید کرد

باید از رشته شمشیر بازی در استان حمایت شود

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان زنجان با اشاره به لزوم یافتن اسپانسر برای پیشرفت این رشته گفت: این رشته با کمی حمایت مالی جزو رشته‌های پیشتاز کشوری می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 28 August 2017
رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان زنجان با اشاره به مشکلات هیئت شمشیر بازی اظهار داشت: هزینه‌های جاری هیئت شمشیربازی استان بالا است و این هیئت با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه زنجان شهر با استعدادی در رشته شمشیربازی است، تصریح کرد: خوشبختانه رتبه استان زنجان در کشوری خوب است.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان زنجان با بیان اینکه ساختمان جدید هیئت شمشیربازی یکی از شکیل‌ترین ساختمان‌های شمشیربازی در کشور است، گفت: امکانات سخت‌افزاری این هیئت معمولی و هزینه خرید شمشیر و تجهیزات بسیار گران است.

خدادادی با تاکید بر اینکه بودجه هیئت شمشیربازی استان بسیار کم است، گفت: هیئت توان رفتن به مسابقاتی که در ارومیه برگزار می‌شود را ندارد و باید از این رشته در استان حمایت شود.

رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان خاطرنشان کرد: تنها سالنی که در اختیار این هیئت واگذار کردند سالن مادران کودکان بود که شبیه به یک خرابه‌ای بود که با ترمیم و بهبود آن مکان امروزه قابل استفاده است.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم مسابقات نوجوانان کشوری در اراک گفت: سه تن از قهرمانان کشوری که متعلق به استان زنجان هستند در خدمت مقدس سربازی به سر می‌برند و به شکل سرباز قهرمان در فدراسیون شمشیربازی مشغول خدمت هستند و خوشبختانه قهرمان زیادی در این رشته در استان وجود دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار