ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی البرز

کد خبر: ۴۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴ 14 June 2015
مدیرکل ارشاد استان البرز با بیان اینکه محتوای تابلوهای تبلیغات شهری باید به تائید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز برسد، گفت: کلیه تابلوهای تبلیغات شهری در استان البرز پلاک دار می‌شوند تا نظارت بر روی آن‌ها راحت تر صورت گیرد.
سیدموسی حسینی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه نخستین بحث شورای فرهنگ عمومی استان البرز ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی بوده است، اظهار داشت: طبق قانون تبلیغات شهری باید توسط کانون های آگهی تبلیغات صورت گیرد.
وی با بیان اینکه محتوای تابلوهای تبلیغات شهری باید به تائید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز برسد در غیر اینصورت اجازه نصب تبلیغات بر روی این دسته از تابلوها وجود ندارد، افزود: مقرر شده این مهم در شورای فرهنگ عمومی و کمیته ساماندهی تبلیغات استان بررسی و پیگیری شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید بر اینکه در نظر داریم همه تابلوهای تبلیغات شهری پلاک دار شوند تا نظارت بر روی  آن‌ها راحت تر صورت گیرد، خاطرنشان کرد: این مهم پیگیری شده اما متاسفانه تا کنون به نتیجه کامل و مطلوبی نرسیده است.
حسینی کاشانی با بیان اینکه باید نسبت به این امر مهم توجه ویژه ای داشت چرا که از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است، تصریح کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهری نیازمند عظم استانی است و این مهم با همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه عملی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار