رئیس هیأت کاراته استان زنجان خبر داد

۱۷ مدال رنگارنگ هدیه کاراته‌کاران به مردم زنجان

تیم سیدالشهدا(ع) استان زنجان با مربیگری فاطمه حیدری عازم مسابقات قهرمانی کشور در مازندران شد و چندین مدال رنگارنگ کسب کرده است.
کد خبر: ۴۶۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 20 July 2017
رئیس هیأت کاراته استان زنجان از اعزام تیم‌های مختلف کاراته استان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا تیم کاراته استان زنجان در مسابقات قهرمانی غرب کشور پنج مدال رنگارنگ کسب کرده است.

وی از اعزام تیم کاراته بانوان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: تیم سیدالشهدا(ع) استان زنجان با مربیگری فاطمه حیدری عازم مسابقات قهرمانی کشور در مازندران شد و چندین مدال رنگارنگ کسب کرده است.

رئیس هیأت کاراته استان زنجان با بیان اینکه تیم زنجان در این دوره از مسابقات و در بخش کاتا توسط ثریا اسکندری و نرگس جعفری به مدال طلا دست یافت، ابراز کرد: ملیکا موسوی نیز در همین بخش مدال نقره کسب کرد.

سهندی با بیان اینکه بهناز آقاجانیان، فرناز رستمی، نرگس جعفری، نگین مرادی و ستایش حیدری در بخش کومیته مدال‌های طلای این دوره از مسابقات را کسب کردند، تصریح کرد: در این بخش همچنین گلناز پورمحمدی حماملو، ریحانه پورمحمدی حماملو و فاطمه مظفری نیز مدال نقره کسب کردند.

وی ادامه داد: حنانه حیدری، بیتا کرمی، سارا ایوبی و فاطمه کرمی نیز در بخش کومیته مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیأت کاراته استان زنجان اظهار کرد: مائده محمودی و مائده محمدی نیز در مسابقات قهرمانی کشور در مازندران مدال برنز کسب کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار