اجرای برنامه‌های قرآنی از دغدغه‌های بهزیستی یزد است

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: یکی از دغدغه‌ها و اهداف بهزیستی نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی و اجرای برنامه‌های قرآنی است.
کد خبر: ۴۳۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 10 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛جلیل عفتی، مدیرکل بهزیستی استان یزد در محفل انس با قرآن کریم ویژه خانواده بزرگ بهزیستی استان با اشاره به گستردگی فعالیت‌های بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش آن اظهار کرد: یکی از دغدغه ها و اهداف بهزیستی نهادینه کردن آموزه های قرآنی و اجرای برنامه های قرآنی است.
وی گفت: طی دو سال گذشته جشنواره های قرآنی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی در سطح استان و کشور برگزار شده که موسسات و مراکز غیردولتی، معلولین و مددجویان تحت پوشش و کارکنان بهزیستی با شرکت در این جشنواره مقام ها برتر را کسب کرده اند.
مدیرکل بهزیستی استان یزد کسب ۸ رتبه برتر در قرائت قرآن کریم و کسب مقام دوم و سوم در سایر رشته های قرآنی توسط جامعه هدف بهزیستی را از جمله افتخارات استان یزد دانست.
وی با اشاره به برنامه های قرآنی بهزیستی در استان گفت: کانون های ناشنوایان، نابینایان، معلولین استان فعالیتهای قرآنی و دینی بسیار خوبی را داشته اند و در حال حاضر ما دو گروه تواشیح در کانون نابینایان داریم.
عفتی در خصوص برنامه های بهزیستی در مهدهای کودک افزود: در مهدهای کودک نیز برنامه های قرآنی و محتواهای دینی در دستور کار مربیان قرار دارد و تشکیل هیات عزاداران علی اصغر (ع) ویژه مهدهای کودک استان از اقداماتی که با مشارکت مهدهای کودک صورت گرفته است.
یادآور می‌شود محفل انس با قرآن کریم خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد با تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاری برجسته بین المللی استاد حسین فردی، عباس فلاح حافظ کل قرآن و قاری روشندل و منصور حسن آبادی قاری روشندل یزدی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار